PRESSMEDDELANDE: TRAINING PARTNER EXPANDERAR MED 15 000 KVM

Ämnen:

pressmeddelandeExpanderarStockholmAirport CityArlandaDrivelab BIG

Training Partner expanderar

TRAINING PARTNER EXPANDERAR OCH HYR 15 000 KVM LOKALER I DRIVELAB, AIRPORT CITY STOCKHOLM

Arlandastad Holding och Training Partner fortsätter utveckla Sveriges största kluster för utbildning och event inom fordonsindustrin.

Sedan 2010 har Training Partner bedrivit verksamhet i området DRIVELAB Center och har sedan dess haft en stadig tillväxt. En av nycklarna till framgången är det extremt goda läget i Airport City Stockholm med närhet både till Stockholm, Uppsala och resten av världen via Arlanda flygplats.

Här har en stor kommersiell plattform för utbildning, forskning och utveckling, samt event inom fordonsindustrin vuxit fram under den senaste 5-årsperioden – DRIVELAB!

Training Partner bedriver idag sin verksamhet på ca 7000 m2 i DRIVELAB Center. I oktober flyttar företaget in i ytterligare 5000 m2 i nybyggda DRIVELAB BIG, en permanent mäss- och utbildningsplats för STORA fordon. I DRIVELAB BIG kommer Training Partner förutom kompetensutveckling och event på tunga fordonssidan även vidareutveckla bolagets redan omfattande utbildning och certifiering av besiktningstekniker, en verksamhet som nu omlokaliseras från Västerås.

Alldeles nyligen tecknades därtill ett långt avtal på ytterligare 3000 m2 i DRIVELAB Center där Training Partner tack vare ökad efterfrågan nu expanderar.

Anpassningen av lokalerna påbörjas omgående och tillträde sker med start i oktober 2017. De nya lokalerna inbegriper en ny och större reception/lounge med tillhörande mötes- och pausytor. Därtill skapas konferensytor för 150 personer och fyra skepp med väl tilltagna ytor för utbildning och event. Training Partner ombesörjer utbildning för ett stort antal bilmärken och i och med den här expansionen välkomnas även bilmärket Renault till DRIVELAB Center, vars utbildningsakademi opereras av Training Partner.

Därmed uppgår Training Partners totala lokalytor i DRIVELAB till inte mindre 15 000 m2. Till det kommer den fullstora testanläggningen, DRIVELAB Test Track 1, som är mycket uppskattad av företagets kunder.

I DRIVELAB finns sedan november 2016 hotellet First Hotel Arlanda Airport, eller i folkmun DRIVELAB Hotel. Hotellet inrymmer 150 rum samt generöst tilltagna gemensamhetsytor.

”Det är fantastiskt roligt att bedriva utvecklingsarbete med en så professionell motpart som Training Partner. Med vårt senaste projekt tar vi ytterligare ett steg mot att bli den kompletta leverantören av kvalitativa och moderna lokaler, anpassade för utbildning inom fordonssegmentet. Allt med närheten till Arlanda.” säger Dieter Sand, VD för Arlandastad Holding.

"Vi växer och utvecklas kontinuerligt med behoven hos våra kunder inom fordonsindustrin.För oss har därför det nära samarbetet med Arlandastad Holding, med deras flexibilitet och lyhördhet varit en mycket viktig beståndsdel i vår tillväxt." avslutar Peter Olofsson, ägare och styrelseordförande, Training Partner Nordic AB

Arlandastad Holding AB äger och utvecklar DRIVELAB i området Airport City Stockholm. Visionen är att skapa en internationell arena för framtidens fordonsindustri. I dag består DRIVELAB av DRIVELAB Center, DRIVELAB Test Track 1, DRIVELAB Test Track 2 och DRIVELAB Sales and Service och hösten 2017 öppnar DRIVELAB BIG

www.arlandastadholding.se och www.DRIVELAB.se

Training Partner är Nordens ledande aktör inom kompetensutveckling och event mot fordonsindustrin. Bolaget har ca 75 anställda och erbjuder ett komplett utbud av tjänster som inbegriper allt från teknisk utbildning och utbildning inom sälj och servicemarknad, via utbildning av besiktningstekniker till internationella produktlanseringar, event och mässor.

www.trainingpartner.se & www.arlandaevent.se

För frågor kontakta

Dieter Sand, VD Arlandastad Holding, 072-225 37 71, Dieter.sand@arlandastadholding.se
Nicholas Parts, VD Training Partner Nordic AB, Nicholas.parts@trainingpartner.se, 070-576 05 30

skriv en kommentar

1. office.com/myaccount | aug 19, 2019

Get to grasp associate degree easy-to-follow procedure to line up MS office Account by visiting

<a href="https://ofice-office.com/office-com-myaccount/"> Office.com/myaccount </a> on your most popular application

2. norton.com/setup | aug 14, 2019

norton.com/setup

thanks for sharing such wonderful information with us, keep sharing

3. mcafee.com/activate | aug 13, 2019

<a href="https://my-mcafee-activation.com/"> mcafee.com/activate </a> I really happy found this website eventually. Really informative and inoperative, Thanks for the post and effort! Please keep sharing more such blog.

4. lauraine | aug 13, 2019
    Avast is the World's consumer security leader protecting more than 400 million PCs which is 40% of all computers in the World. That actually makes Avast Antivirus the most popular security product. The essential protection is provided completely under product name Avast Free Antivirus. Fr any query contact   Avast customer service
  5. lauraine williams | aug 09, 2019
    If you own a device and you are connecting it to the internet or another device, then you must have antivirus software. For new users, it is recommended to dial the Webroot antivirus technical support phone number to know more about Webroot. No matter Webroot antivirus owns a protection feature that helps fight the virus or malware attacks. Sometimes, this antivirus program is not effective against malware attacks. This situation arises because of its weak protection wall. If you want to protect your device with a real-time endpoint security solution, install Webroot antivirus program. Webroot Support
  6. office.com/setup | aug 09, 2019
    Office.com/setup thanks for sharing such wonderful information with us, keep sharing
  7. office.com/setup | aug 09, 2019

I am extremely concerned about the information you offer in your articles. i need to say am extremely overpowered by your whole story. It's a task to induce such quality data on-line these days. I expect to stay here for an extended time.

<a href="http://ofice-office.com/"> Office.com/setup </a>

8. norton setup | aug 06, 2019

With Norton Antivirus, you can discharge up as it works as a shield to your PC. Your PC is fully guaranteed and guaranteed by the world's driving security provider.
    <a href="http://nortoncomnortoncom.com/"> norton / setup </a>

9. office.com/setup | aug 06, 2019
    office.com/setup - For Downloading, Installing and activating the Office product key, visit www.office.com/setup and Get Started by now Office setup. http://officecomcomoffice.com/
  10. www.office.com/Setup | aug 06, 2019
    www.office.com/setup - For office com setup, office 365 setup, Find simple steps to download & install Office 2019 and activate at www.office.com/setup. http://officewwwoffice.com/
  11. office.com/setup | aug 06, 2019

Microsoft Office / setup could be a suite of work space advantage applications that is sketched out of everything thought to be used for workplace or business use.
    <a href="http://officeoffice-officecom.com/"> office.com/setup </a>

12. damon7889 | aug 03, 2019
    Thanks for sharing this post.It is very informative and helpful. ||office.com/setup||
  13. www.norton.com/setup | jul 31, 2019

I am amazed by the way you have explained things in this article. This article is quite interesting and I am looking forward to reading more of your posts. Thanks for sharing this article with us.

<a href="http://vwww-norton.com/setup/">www-norton.com/setup</a>

14. smith warner | jul 30, 2019
    Mcafee.com/activate- find step-wise step procedure for setting up McAfee antivirus, installation and activation. Service Available 24/7 immediate McAfee customer support by expert technicians. For any issue or support to resolve the Mcafee activateerrors, dial McAfee toll-free phone number. Norton.com/setup- Purchase, download, install, and then activate Norton setupon www.norton.com/setup. Mcafee.com/activate- Visit the site and know how to install McAfee without activation code. Also, follow steps to get Mcafee activate25 digit code for license.
  15. Office.com/Setup | jul 29, 2019
    Office.com/setupServices join sullying discovery, issue clearing, PC alter, Internet login introduction, email account setup, programming foundation, printed setup, printer support, and general PC investigating affiliations.http: //officecom-officeoffice.com
  16. Office Setup | jul 29, 2019
    Office.com/setupgrouping of usages is merged into the Office suites, and each application serves a specific point of confinement and impact working less unpredictably similarly to improve profitability. There are two or three types of Microsoft Office setup.Http://office-comofficeoffice.com/
  17. Norton.com/Setup | jul 29, 2019
    Norton.com/setuponline security devices guarantee that the individuals who manage delicate information do so without the dread of trading off touchy data. http://norton-wwwnorton.com/
  18. Norton.com/Setup | jul 29, 2019
    Norton.com/Setup online security devices guarantee that the individuals who manage delicate information do so without the dread of trading off touchy data. http://norton-wwwnorton.com/
  19. www.norton.com/setup | jul 29, 2019
    Thanks for sharing this post, this is really very nice informative post.I will regularly follow your blog www.norton.com/setup
  20. office.com/setup | jul 25, 2019
    office.com/setup- Office.com/setup - Now Download Microsoft Office Setup by entering 25 Digits Office Product Key and Get Started with Office Setup Installation in easy steps.
  21. SMith | jul 22, 2019
    This article is very useful for me. Bitdefender Login| mcafee.com/activate| my.avast.com
  22. activate windows | jul 22, 2019
    Do you want to activate windows 10 in your computer? activate windowsVisit this website for windows activation
  23. damon009 | jul 22, 2019
    I am thankful for the article post.Looking forward to visit more.||office.com/setup||office.com/setup||
  24. activate windows | jul 18, 2019
    Do you want to activate windows 10 in your computer? [url=http://activate-windows.net]activate windows[/url] Visit this website for windows activation
  25. activate windows | jul 18, 2019
    Do you want to activate windows 10 in your computer?  http://activate-windows.net Visit this website for windows activation
  26. activate windows | jul 18, 2019
    Do you want to activate windows 10 in your computer? <a href="http://activate-windows.net">activate windows</a> Visit this website for windows activation
  27. office.com/setup | jul 16, 2019
    I am convinced that your website is convinced that weblog is very new. Probably I'm going to bookmark your site. There are certainly impressive stories. Passion for sharing your website with us. www.office.com/setup www.office.com/setup
  28. TomTom Update | jul 12, 2019

TomTom Update- Tomtom update - TomTom is popular when it comes to navigation and GPS device. Also, other services include action cameras, GPS sports watches, fleet management systems, and location-based products. You can visit the TomTom.com and check out the various products and services offered by the TomTom.

Norton.com/setup- Norton, the world's largest security software provides high-end protection against all kinds of threats and viruses in the internet marking. These viruses, Trojan horses, scams and other malicious software can damage important data and steal your confidential information (while accessing your bank account online). You can choose any Norton security software from the mentioned below as per your specific requirements.

29. office.com/setup | jul 12, 2019
    office.com/setup - Office.com/setup - Microsoft Office is world-renowned suite available for both personal and professional use. If you are one of Microsoft Office users then you would have an idea about the great services provided by them. Furthermore, it is one of the oldest and still thriving suites in the market. Garmin.com/express- Garmin.com/express - Garmin Connect is an application which can be installed on your mobile devices to collect the data from your Garmin product. The Garmin Express features as well as the process of downloading and installing Garmin Express on your system.
  30. Stacy Watson | jul 09, 2019

Excellent information you have shared, thanks for taking the time to share with us such a great article. I really appreciate your work.

office.com/setup

31. office.com/setup | jul 09, 2019
    For all the Office Setup users, we serve as the third party support provider for all of the Office setup issues and troubleshooting all the concerning of office.com/setup. This includes basic installation, setup, activation, update, upgrade and all the other technical difficulties. http://officecom-office-office.com/
  32. office.com/setup | jul 09, 2019
    To support such users in resolving any of the Office Setup issues, we intend to provide unique and quality third-party Office Setup services and support via Email, phone, web & live chat. And, with our experienced and skilled experts, we guarantee that you deliver quick resolutions to any of www.office.com/setup issues.http: //office-officeofficecom.com
  33. Michael Smith | jul 08, 2019

Thanks a lot for sharing a piece of wonderful information which I am looking for for a longer period of time.

Best Regards: http://usetupoffice.com/office-com-myaccount/

34. Michael Smith | jul 08, 2019
    I really liked this website eventually. Really informative and inoperative, Thanks for the post and effort! Please keep sharing more such blog. [Url = https: //usetupoffice.com/office-com-myaccount/] Office.com/Myaccount [/ url]
  35. I have kaspersky activation code | jul 02, 2019

I have kaspersky activation code - Undoubtedly, Kaspersky total security has one of the best antivirus series among others. Its user-friendly controller allows users to easily operate their device and security credentials.

36. office.com/setup | jul 01, 2019
    Microsoft workplace setup includes a variety of workplace product with options that you will simply get from workplace.com/setup. If you would like to use workplace setup like Outlook, OneDrive, & Skype, then you certainly want a Microsoft Account. Everything you need for your home, school, and office, then transfer it from:  Office.com/Setupnorton.com/setupmcafee.com/activate| mcafee activate  | norton.com/setup
  37. www.office.com/setup | jun 29, 2019

After visiting office.com/setup login to microsoft account to take steps sticking together of covenant of office setup, Any complexity in office.com/setup our accomplished will calm for office install.

38. office.com/setup | jun 29, 2019

Get all Steps for installation and download, activate MS office setup. Enter your Office product key on office.com/setup.

39. norton.com/setup | jun 29, 2019

norton.com/setup to install setup product key, Learn how to download, install, and put into outfill Norton Setup concerning speaking the subject of your Windows and Mac device.

40. office setup | www.office.com/setup | jun 29, 2019
    Microsoft Word is a program that was first created by Microsoft in 1983. Since that time, Microsoft has discharged a wealth of refresh forms, offering a greater number of highlights and consolidating preferred innovation over the one before it. The most current online variant of Microsoft Word is Office 365, however the product rendition of Microsoft Office 2019 incorporates Word 2019. office.com/setup
  41. Install Trendmicro | jun 21, 2019
    Install trend micro at www.installtrendmicro.com antivirus is one of the top rated antivirus program available online. It safeguards a user from cyber threats such as malware, spyware and viruses that may steal confidential user information and that information later can be used by hackers for financial gains. Trend micro also optimizes computer system for performance related issues. http://www.installtrendmicro.comDownload trend micro with Serial numberinstall trend micro activation codeInstall trend micro on new computerinstall trend micro without disktrend micro internet security activationtrendmicro.com/bestbuywww.trendmicro.com/activationwww.trendmicro.com/getmaxtrendmicro homeinstall
  42. McAfee.com/activate | jun 20, 2019

Mcafee is one of the best antiviruses in the world of antivirus. If you are getting error in downloading and activating then click on this given link McAfee.com/activateOr we have a second option to resolve the query is that call McAfee support number1-888-722-1666 and clear your issues.

<a href=" http://anti-mcafeeactivate.com/"> <span style = ""> <span style = ""> <font style = "vertical-align: inherit;"> <font style = "vertical -align: inherit; "> mcafee.com/activate </font> </font> </span> </span> </a>

43. McAfee.com/activate | jun 20, 2019
    <a href="http://anti-mcafeeactivate.com/"> <span style = ""> <span style = ""> <font style = "vertical-align: inherit;"> <font style = "vertical-align : inherit; "> mcafee.com/activate </font> </font> </span> </span> </a>
  44. Install webroot | jun 20, 2019
  45. mcafee.com/activate | jun 19, 2019

McAfee is a different type of product that has different features and are available at different prices. These products are available in packages for 1 device, 3 devices, 5 devices or more. According to consumers requirement, they can purchase these products.

mcafee.com/activate | mcafee.com/activate

46. Norton.com/nu16 | jun 19, 2019

Norton Utilities is basically a utility program used for the purpose of assessing, maintaining, optimizing and configuring the apparatus. As Norton Utilities 16 is the latest edition of Norton Utilities which works with Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 or Windows 10 Devices.

Norton.com/nu16

47. install trendmicro activation code | jun 19, 2019
  48. central.bitdefender.com | jun 18, 2019
  49. smith leoo | jun 17, 2019
    Thanks for all the tips mentioned in this article! it’s always good to read things you have looking for antivirus security for your PC and any other digital devices than. Visit@: my sites :-[url=http://officecomsetupms.com/]office.com/setup[/url] | [url=http://office-office.org/]office.com/setup[/url] | [url=https://mcafee.coms-activate.me/mcafee-com-dellactivate/]McAfee.com/ActivateDell[/url] | [url=http://office-office.org/office-com-setup/]office.com/setup[/url]
  50. michel | jun 12, 2019

Therefor you should regularly scan your external hard drive and other portable storage devices to keep it safe and secure from infected files and folders. Here's where we show you how to scan an external hard drive for viruses using Kaspersky antivirus software.

<a href="https://kasperskyhelps.com/kaspersky-total-security/">usa.kaspersky.com/ktsdownload</a>

Ämnen:

pressmeddelandeExpanderarStockholmAirport CityArlandaDrivelab BIG