PRESSMEDDELANDE: TRAINING PARTNER EXPANDERAR MED 15 000 KVM

Ämnen:

pressmeddelandeExpanderarStockholmAirport CityArlandaDrivelab BIG

Training Partner expanderar

TRAINING PARTNER EXPANDERAR OCH HYR 15 000 KVM LOKALER I DRIVELAB, AIRPORT CITY STOCKHOLM

Arlandastad Holding och Training Partner fortsätter utveckla Sveriges största kluster för utbildning och event inom fordonsindustrin.

Sedan 2010 har Training Partner bedrivit verksamhet i området DRIVELAB Center och har sedan dess haft en stadig tillväxt. En av nycklarna till framgången är det extremt goda läget i Airport City Stockholm med närhet både till Stockholm, Uppsala och resten av världen via Arlanda flygplats.

Här har en stor kommersiell plattform för utbildning, forskning och utveckling, samt event inom fordonsindustrin vuxit fram under den senaste 5-årsperioden – DRIVELAB!

Training Partner bedriver idag sin verksamhet på ca 7000 m2 i DRIVELAB Center. I oktober flyttar företaget in i ytterligare 5000 m2 i nybyggda DRIVELAB BIG, en permanent mäss- och utbildningsplats för STORA fordon. I DRIVELAB BIG kommer Training Partner förutom kompetensutveckling och event på tunga fordonssidan även vidareutveckla bolagets redan omfattande utbildning och certifiering av besiktningstekniker, en verksamhet som nu omlokaliseras från Västerås.

Alldeles nyligen tecknades därtill ett långt avtal på ytterligare 3000 m2 i DRIVELAB Center där Training Partner tack vare ökad efterfrågan nu expanderar.

Anpassningen av lokalerna påbörjas omgående och tillträde sker med start i oktober 2017. De nya lokalerna inbegriper en ny och större reception/lounge med tillhörande mötes- och pausytor. Därtill skapas konferensytor för 150 personer och fyra skepp med väl tilltagna ytor för utbildning och event. Training Partner ombesörjer utbildning för ett stort antal bilmärken och i och med den här expansionen välkomnas även bilmärket Renault till DRIVELAB Center, vars utbildningsakademi opereras av Training Partner.

Därmed uppgår Training Partners totala lokalytor i DRIVELAB till inte mindre 15 000 m2. Till det kommer den fullstora testanläggningen, DRIVELAB Test Track 1, som är mycket uppskattad av företagets kunder.

I DRIVELAB finns sedan november 2016 hotellet First Hotel Arlanda Airport, eller i folkmun DRIVELAB Hotel. Hotellet inrymmer 150 rum samt generöst tilltagna gemensamhetsytor.

”Det är fantastiskt roligt att bedriva utvecklingsarbete med en så professionell motpart som Training Partner. Med vårt senaste projekt tar vi ytterligare ett steg mot att bli den kompletta leverantören av kvalitativa och moderna lokaler, anpassade för utbildning inom fordonssegmentet. Allt med närheten till Arlanda.” säger Dieter Sand, VD för Arlandastad Holding.

"Vi växer och utvecklas kontinuerligt med behoven hos våra kunder inom fordonsindustrin.För oss har därför det nära samarbetet med Arlandastad Holding, med deras flexibilitet och lyhördhet varit en mycket viktig beståndsdel i vår tillväxt." avslutar Peter Olofsson, ägare och styrelseordförande, Training Partner Nordic AB

Arlandastad Holding AB äger och utvecklar DRIVELAB i området Airport City Stockholm. Visionen är att skapa en internationell arena för framtidens fordonsindustri. I dag består DRIVELAB av DRIVELAB Center, DRIVELAB Test Track 1, DRIVELAB Test Track 2 och DRIVELAB Sales and Service och hösten 2017 öppnar DRIVELAB BIG

www.arlandastadholding.se och www.DRIVELAB.se

Training Partner är Nordens ledande aktör inom kompetensutveckling och event mot fordonsindustrin. Bolaget har ca 75 anställda och erbjuder ett komplett utbud av tjänster som inbegriper allt från teknisk utbildning och utbildning inom sälj och servicemarknad, via utbildning av besiktningstekniker till internationella produktlanseringar, event och mässor.

www.trainingpartner.se & www.arlandaevent.se

För frågor kontakta

Dieter Sand, VD Arlandastad Holding, 072-225 37 71, Dieter.sand@arlandastadholding.se
Nicholas Parts, VD Training Partner Nordic AB, Nicholas.parts@trainingpartner.se, 070-576 05 30

skriv en kommentar

1. www.mcafee.com/activate | mar 16, 2019

latest updates .... cheers !!!

2. jhon dillinger | mar 15, 2019

norton.com/setup

mcafee.com/activate

office.com/setup

3. jhon dillinger | mar 15, 2019
    This is really an amazing article. Your article is really good and your article has always good content with a good powerpoint with informative information.https: //www.nortonsetup-key.comhttp: //mymcafeeactivate.comhttp: //msofficesetup.org
  4. norton.com/setup | mar 15, 2019

<a href="https://www.nortonsetup-key.com"> norton.com/setup </a>

<a href="http://mymcafeeactivate.com"> mcafee.com/activate </a>

<a href="http://msofficesetup.org"> office.com/setup </a>
  5. jhon dillinger | mar 15, 2019

Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your website is fantastic, let alone the content!

[Url = https: //www.nortonsetup-key.com] norton.com/setup [/ url]

[Url = http: //msofficesetup.org] office.com/setup [/ url]

[Url = http: //mymcafeeactivate.com] mcafeee.com/activate [/ url]

6. brother pritner driver | mar 15, 2019
    <a href="https://www.brother-printer-support-numbers.com/driver/">brother pritner driver</a>  are all-time reliable, fast and time-efficient in terms of quality and service. It delivers a quick solution to meet your home and office printing needs. Brother Printer Support services are also available for Windows 10 users and compatible drivers/utilities to help you extract the maximum benefits from the product.
  7. Webroot geek squad | mar 15, 2019
    <a href="http://install-webroot.com/geek-squad.html"> Webroot geek squad </a> antivirus can help save your digital privacy, secure your personal data and protect your internet devices from viruses, malware , spyware, etc. Webroot geek squad will deploy a comprehensive protective shield to keep you safe from emerging online threats, cybercrime and hackers while you surf, shop, socialize and chat.
  8. Webroot geek squad | mar 15, 2019
    <a href="http://install-webroot.com/geek-squad.html">Webroot geek squad</a> antivirus can help save your digital privacy, secure your personal data and protect your internet devices from viruses, malware, spyware, etc. Webroot geek squad download will deploy a comprehensive protective shield to keep you safe from emerging online threats , cybercrimes and hackers while you surf, shop, socialize and chat.
  9. Norton.com/setup | mar 15, 2019

norton.com/setup- Norton Antivirus is an anti-virus and anti-malware software developed and distributed by Symantec Corporation. Norton setupis very easy for any user and device. We provide support related to any Norton product questions, Subscription, Registration and Activation, Error messages and any other technical glitches. For any support or help regarding Norton products installed on your system dial into Norton antivirus customer support phone number. Visit www.norton.com/setup

Install norton

10. office.com/setup | mar 14, 2019
  11. www.office.com/setup | mar 14, 2019

awesome site!

12. neilpatels | mar 08, 2019

Great information you shared through this blog. Keep it up and best of luck for your future blogs and posts.

13. neilpatels | mar 08, 2019

14. Norton Setup | feb 26, 2019

Norton antivirus Setup programming appeared as a match and big programming which can cover and include such Malware and Threats. It monitors threats around the clock and comes with a 100% guarantee. Our  Norton.com/Setup Services faithfully within your respect and safety.

www.norton.com/setup | Norton Setup Online | Norton Setup Support | Norton.com/nu16

15. www.office.com/setup | office setup | feb 22, 2019
    office.com/setup basically contains of Word, Excel, PowerPoint, Access, OneNote, Outlook and Publisher applications. http://officecomoffice-office.com/
  16. norton setup | norton.com/setup | feb 22, 2019
    After visiting the Norton.com/setup, access your account, manage your subscription, and extend your Norton protection to PC, Mac, Android and iOS. http://nortoncom-norton.com/
  17. norton setup | norton.com/setup | feb 22, 2019
    <a href="http://nortoncom-norton.com/">Norton.com/setup</a> antivirus is an amazing Antivirus for its profitable guarding cutoff of data and records from a Threat attacks. <a href="http://nortoncom-norton.com/">http://nortoncom-norton.com/</a>
  18. norton.com/setup | feb 16, 2019

Great post i must say and thanks for the information.I appreciate your post and look forward to more.

norton.com/setup | mcafee.com/activate | norton.com/setup | mcafee.com/activate | office.com/setup

19. karen minton | feb 16, 2019

I was surfing net and fortunately came across this site and found very interesting stuff here. Its really fun to read. I enjoyed a lot. Thanks for sharing this wonderful information.

mcafee.com/activate   |mcafee.com/activate|office.com/setup |office.com/setup

mcafee.com/activate |mcafee.com/activate

20. peter | feb 12, 2019
    I like this blog very much, Its a very nice billet to read and incur Info.You've performed a fantastic process in this topic! www.office.com/setup
  21. Norris Dean | jan 31, 2019

I found this one pretty fascinating and it should go into my collection. Very good work! I am Impressed. We appreciate that please keep going to write more content...

office.com/setup

norton.com/setup

22. husni mubarok | jan 16, 2019
  23. donald hardy | jan 02, 2019
    Thanks for all the tips mentioned in this article! it's always good to read things you have heard before and are implementing, but from a different perspective, always pick up some extra bits or information. office.com/setup  norton.com/setup
  24. donald hardy | dec 28, 2018
    Thanks for all the tips mentioned in this article! it's always good to read things you have heard before and are implementing, but from a different perspective, always pick up some extra bits or information. office.com/setup norton.com/setup www.office.com/setup
  25. Assignment Help Online | nov 29, 2018
     You should have clearly define topics which you want to learn and start collecting study material according to that topics. you can feel stuck and could not find ways to approach your assignments, but, you can always seek for assignment help.  Assignment Help Online
  26. peter | nov 24, 2018
  27. Ankit | okt 21, 2018
    I think various type of the topics are embed with it play solitaire and they are divided into the little parts. You can use it to know for the real position of the solitaire free games.
  28. steve | okt 12, 2018
    Training partner to see here which looks like an important post it get it which gets to be done never seen things like these which is a massive post coursework club have brought me here.
  29. maria denial | sep 24, 2018
    a chum of mine by accident positioned his electric powered invoice in the center of an extended political science paper in university. The professor truly wrote “i hope you paid this on time” with a pair question marks on it write my assignment for me
  30. Abbie Alaric | sep 05, 2018
    A few people make cases to religion yet he went above and beyond to utilize science and arithmetic to demonstrate gay marriage off-base. He utilized Essay Help my lab here (UNILAG) to complete his inquires about. He is the originator of the thought, he merits recognition and we bolster the thought. You can cite me anyplace, the person's idea is apropos and it has been deductively turned out to be valid